11.09.2012

odkryte

Mój kontakt z polską rzeczywistością to internetowe wydanie Polityki i papierowe wydanie Wysokich Obcasów Extra.
W ostatnim numerze WOE przeczytałam artykuł o Marii Popovej, Bułgarce mieszkającej w Nowym Jorku i prowadzącej bloga BrainPickings.org. Blog jest zbiorem jej przemyśleń na temat książek, łącznie z cytatami ilustrującymi wpis. Mnie zafascynowało coś innego na jej blogu, zakładka "Literary Jukebox" (tutaj), gdzie cytaty połączone są z dopasowaną piosenką. Wybór utworów fantastyczny, słucha się z przyjemnością.
Dzisiaj utknęłam na tym, piosenka 'If you don't want to be alone' Firehouse.
Z kieliszkiem czerwonego francuskiego dobijam do końca dnia.
:-)


1 komentarz:

  1. uwielbiam piołun! dzięki za linka, na tę zakładkę nie trafiłam, ale z chęcią poeksploruję.

    Ściskam
    MF

    OdpowiedzUsuń